Rok 2010 bol pre spoločnosť Hubert J.E. mimoriadne úspešný
Predaj šumivých vín dosiahol v roku 2010 5,9 miliónov jednotkových fliaš vrátane exportu, čo predstavuje oproti predchádzajúcemu roku nárast o 9,6 %. Tichých vín sa predalo 7,3 milióna jednotkových fliaš, čo predstavuje nárast o 5 % oproti minulému roku. Predaj liehovín dosiahol takmer 1,3 milióna jednotkových fliaš. Celkový predaj spoločnosti Hubert J.E. Sereď tak dosiahol za minulý rok vyše 16 miliónov jednotkových fliaš a medziročne vzrástol o takmer 5 % oproti roku 2009.
„Spoločnosť Hubert J.E. oslávila v minulom roku 185. výročie svojho založenia. Sme hrdí, že produkty pod značkou Hubert sú synonymom dlhoročnej tradície a kvality. Osobitne nás ale teší priazeň a vernosť našich zákazníkov, čo dokumentujú aj dosiahnuté výsledky v roku 2010,“ povedal Ing. Peter Krúpa, konateľ spoločnosti. „V obľube vedúcu pozíciu medzi sektami opätovne potvrdil Hubert de Luxe. Najvýraznejší nárast, takmer 50%, zaznamenal oproti minulému roku prémiový produkt Hubert Grand.“
Pri akvizícii tichých vín pod značkou VITIS a liehovín pod značkou Karpatské v roku 2008 sme verili, že sa jedná o produkty, ktoré optimálne doplnia ponuku našich sektov. Remodeling portfólia a redesign niektorých produktov podporený aktívnou podporou predaja sa prejavil aj v dynamicky rastúcom predaji. Osobitne nás tešia výsledky pri prémiovom produkte Karpatské brandy špeciál, ktorého predaj v porovnaní s rokom 2009 zaznamenal nárast o vyše 11 %,“ doplnil Ing. Krúpa.
Tržby spoločnosti Hubert J.E. predstavovali v roku 2010 viac ako 31,5 mil. EUR, čo je nárast o 8 %. Predaj produktov spoločnosti s priemerným počtom 85 zamestnancov v roku 2010 dosiahol vyše 16 miliónov jednotkových fliaš, z čoho 92 %, t.j. 14,7 miliónov fliaš bolo z vlastnej produkcie. 3 % z celkového počtu predaných produktov smerovalo na export, a to najmä do Českej republiky, zvyšok bol realizovaný na domácom trhu.
Celková výška investícií v roku 2010 dosiahla viac ako 1 mil. EUR, pričom k prioritným projektom patrili projekt nového laboratória a modernizácia technického a technologického vybavenia výroby. Aj prostredníctvom týchto náročných investícií si spoločnosť zachováva vysokú efektivitu a udržiava tradičnú kvalitu svojich produktov a služieb.
„Vysoký dôraz kladený na kvalitu sa pozitívne odrazil nielen v hospodárskych výsledkoch za minulý rok, ale tiež v množstve ocenení na domácich aj medzinárodných súťažiach. Mimoriadne nás teší minuloročný úspech Hubert de Luxe, ktorý sa môže pochváliť zlatou medailou zo súťaže HORECA víno someliérov 2010 a striebornými medailami na súťažiach awc Vienna 2010 a Vinalies Internationales 2010 v Paríži, kde sme takéto významné umiestnenie získali ako jediný zástupca zo Slovenska v kategórii sektov. Rovnako sme hrdí na úspechy Hubert L’Original brut, ktorý získal v silnej konkurencii najlepších producentov vína zlatú medailu na súťaži HORECA víno someliérov 2010 a striebro na VinoFem v Soproni,“ vyjadril sa Ing. Krúpa.
„Aj keď rok 2010 bol pre vinohradníkov náročný, pre výrobu šumivých vín je rokom viac než sľubným. Zaujímavé chute a prítomné kyseliny v tohtoročnom mladom víne kvalitatívne obohatia šumivé vína, čo verím, že bude opätovne ocenené našimi zákazníkmi a degustačnými komisiami“ uzatvára Ing. Krúpa